Los bericht bekijken
Oud 9 maart 2011, 15:53   #461
COCHINILLO
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geert C Bekijk bericht
Hola, jij bent het die zegt dat je het 1) normaal vindt en 2) goedkeurt dat mensen van loodgieter veranderen omdat hij de vorige keer een allochtoon stuurde. Niemand hier vindt dat mensen niet zelf zouden mogen kiezen naar welke loodgieter ze bellen, maar dat is nog iets heel anders dan uit xenofobie van loodgieter veranderen 1) normaal vinden en 2) goedkeuren. Die mensen mogen van mij gerust van loodgieter veranderen hoor, maar als dat om die reden gebeurt vind ik het een achterlijke reactie. Blijkbaar denkt gij er anders over, tja.
ik ben van loodgieter veranderd omdat die een marokkaantje in dienst had. Het ventje meende mij als klant de les te mogen gaan spellen door met een vingertje in de lucht te staan roepen en eisen dat mijn zekeringkast die door HUN toedoen was in brand gevlogen, tegen de volgende dag moest hersteld zijn geworden, anders waren ZIJ een dag kwijt.

Ze mochten gaan en niet meer terugkomen. Achteraf hoorde ik dat ook de loodgieterbaas zèlf het ventje heeft buitengekieperd. Ik had hem trouwens nog betrapt op het nodeloos staan vegen in een badkamer waar hij niet moest zijn, maar zijn uurtjes bleven zo wel lopen.

volgende keer beter.

Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 9 maart 2011 om 15:54.
COCHINILLO is offline   Met citaat antwoorden