Los bericht bekijken
Oud 9 maart 2011, 17:47   #598
COCHINILLO
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok Bekijk bericht
Hihi, het kwam niet bij me op dat mensen ipv hun geloof te verliezen er een vinden. Het gaat nogal tegen de natuurlijke orde in. Ben zelf zo rond mijn twaalfde nog even gelovig geweest en ik ben dat verloren. Zoals met sinterklaas zo'n beetje. Ik lees dat wel dat er zich meisjes tot de islam bekeren maar het dringt niet door. Ik geloof namelijk niet in de waarachtigheid van zulk vinden van een geloof. Het gaat meer om menselijke angsten en behoeften dan om het ervaren van iets transcendent.
Maar het zou dus inderdaad kunnen dat zoiets gebeurd is, wie zal het zeggen. Maar dan begrijp ik nog niet goed waarom dat hoofddoek weer zo persé moet. Vind eens iets anders uit. Draag allemaal een zijden onderlijfken ofzo.
99% kans dat het bekeerlingske ene "mohammed" als vriendje is tegengekomen. Om niet direct als oefenmatras gebruikt te worden heeft ze zich bekeerd en zijn ze vast al "gehuwd" voor de imam. Ze krijgt nu via de bekeerlingengroep wekelijks de suikerversie van de islam opgelepeld tot ze zwanger is en bevallen.
en dan is het feest gedaan.
COCHINILLO is offline   Met citaat antwoorden