Artisjok, het is weer een media-focus-pocus. Ze zijn niet goed bezig, moet ik zeggen. Maar of sommigen begrijpen dat het een spel is tegen zichzelf, betwijfel ik.
-
Rechtse politici zijn nu in de fase "vóórorgasme", maar aangezien dat ze gewoonweg niet kunnen klaarkomen, beginnen ze te fantaseren. Op die manier proberen ze zich te verzekeren dat ze ook voor de volgende (tweede) "vrijpartij" bereid zijn... en precies daarom kunnen ze niet klaarkomen. Tijdens het "vóórorgasme" liever dat ze niet over de tweede "vrijpartij" fantaseren (= liever dat ze niet fantaseren omdat ze aan het vrijen zijn) omdat op die manier zowel de eerste als de tweede vrijpartij gegarandeerd zal mislukken.
-
P.S. Zonder enige twijfel is het ook een soort campagne (slecht bedoelde campagne) die de media helemaal niet correct interpreteert.
M.a.w. de media is het syntetisch-"voorvocht" als "sperma" aan het interpreteren, terwijl er zelfs van een "droge orgasme" geen sprake is.
-
Ik vraag me af of ze geen impotenten zijn (de rechtse politici op dit ogenblik).
|