Los bericht bekijken
Oud 12 maart 2011, 15:09   #19
Geert C
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Volgens de onpartijdige en neutrale moderatie, waarvan reeds eerdere voorvallen werden aangekaart, zijn mijn berichten racistisch of zetten ze aan tot haat.

Ik mag dus niet zeggen dat het oproergekraai van de racistische Moslims allerminst apprecieer, want dat is racistisch. Het is namelijk onmogelijk dat ik mensen met een andere huidskleur beoordeel op hun gedrag beoordeel, volgens de moderatie.

Volgens diezelfde moderatie, mag een forummer een andere forummer wel uitmaken voor racist. Vooral als deze forummer Moslim is,is dit geen enkel probleem. Ook voor linksen geldt er een gedoogbeleid.
Als uit diezelfde hoek uitspraken als "ga weg uit dit land" en "stik in uw speknek" komen, of er wordt op het uiterlijk gebasht van hun medeforummer (!!!) is dit echter géén enkel probleem !! Allen blanken worden nochtans uitgemaakt!

In het echt, durft men niet meer opkomen voor de eigen cultuur of zich uitten tegen gedrag van andere groepen. Men is namelijk doodsbang voor represailles zoals die veelvuldig worden geuit aan het adres van mensen die hun voorgingen. Maar zelfs op een forum, is vrije meningsuiting blijkbaar al niet meer mogelijk. Ook de moderatie is blijkbaar volledig gezwicht voor het huidige discours: politiek correctheid, boven alles. In het bijzonder ernst en objectiviteit.

Ik neem hier achting van,
u hopelijk ook,

Groentje, die waarschijnlijk nog meer heeft betekend voor de Moslims dan de voltallige moderatie samen...
Meen je dit nu? Je spuit de ene belachelijke veralgemening na de andere, je spreekt over allochtonen als over beesten ("uitwerpen" en zo), je roept openlijk op tot de deportatie van iedereen met de foute huidskleur en dan snap je niet waarom anderen je berichten racistisch vinden?

Laatst gewijzigd door Geert C : 12 maart 2011 om 15:13.
Geert C is offline   Met citaat antwoorden