Los bericht bekijken
Oud 13 maart 2011, 05:21   #45
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN
 
Johan Bollen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2008
Locatie: La Paz - Lanaken
Berichten: 23.618
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Hebt U echt geen alternatiefje? Corse had hier zijn geliefde Desertec aangehaald bijvoorbeeld.

En energie-experten? Moeten ze een bepaalde partijkaart trekken, of is bewezen kennis genoeg voor U?

Ik ken een alternatief, en daar roep nu al een jaar of 2 om. Het kost alleen een ferm stuk noordzee, en combineerd de alternatieve energiebronnen van de zon, wind en water.

Maar helaas, ik ben maar een roepende in de wind, 1 van die afgrijselijke pro-kernenergie'ers, en nog een genocidale euginist op de koop toe.
Wat hebben partijkaarten hier nu mee te doen? D'as het soort van opmerking dat je van links-rechts-continuüm denkers kan verwachten. Niet het soort van brein waar ik een delicate technologie aan zou overlaten.

Voorlopig hou ik het bij wat Japanse experten en politici aan Reuters komen vertellen. De details zullen later hopelijk wel opduiken.

Dit (foto) is in ieder geval een slag in het gezicht van kernenergie-adepten. Als ze dit niet beseffen en er niet aan arrogantie bij inboeten maakt hen dat des te gevaarlijker en onverantwoordelijker.
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  kerncentrale Japan 2011.jpg‎
Bekeken: 137
Grootte:  19,6 KB
ID: 79055  


Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 13 maart 2011 om 05:27.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden