Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ondineke
Geachte forumgebruiker,
MIJ mag iederéén naar hartenlust noemen hoe iederéén dat wil.
Ik weet goed genoeg wie en wat ik ben; ik lig van het zo goed als altijd weinig deskundig oordeel van anderen heus niet wakker, en mijn oogvocht gebruik ik liever bij andere gelegenheden.
Ik kan alleen maar hopen dat de andere forumgebruikers even sterk in de eigen schoenen staan.
Andermans' schoenen kunnen ze dan eventueel laten voor wat ze zijn.
Gelieve er ook rekening mee te willen houden dat de volksmond over de volgende uitdrukking beschikt:
'al wat je zegt, ben je zelf',
ook bekend als:
'de pot verwijt de ketel dat-ie zwart ziet'.
Ik hoop dat mijn collega's moderatoren het er met mij eens over zullen zijn dat we deze draad voorlopig maar beter niet sluiten, zodat het héle forum kan komen 'meegenieten' van het 'spektakel' dat sommige collega's forumgebruikers hier komen opvoeren.
|
Het gaat niet om U. Het gaat hier wel om wat de andere moderators denken. U bent niet degene die waarschuwingen uitdeelt omwille van een woordje als 'zuigeling'. Akira denkt daar blijkbaar anders over.
Misschien moeten we toch maar eens contact zoeken met Maarten want ik heb zo het gevoel dat jullie alles doen, 'behalve overleggen'. Met alle respect voor de moderators die het wel goed bedoelen, en die zijn er zeker en vast.