Los bericht bekijken
Oud 16 maart 2011, 00:47   #830
donzigschaap
Gouverneur

donzigschaap's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Mijn indruk is eerder een kwart. Waar u uw bewering vandaan haalt, snap ik niet.
Dit gaf u als "verklaring" voor de gepolariseerde poll:
Citaat:
Het antisemitisme leeft weer.
Twee pagina's later is het weer zover en is dit uw verklaring voor de uitspraken van die Israëlische diplomaat:
Citaat:
Soms is dat ook wel zo, alhoewel antisemieten dit argument ook vaak aanhalen om hun racisme te verbloemen.
Daaruit kon ik enkel vaststellen dat u toch wel heel veel antisemieten/spoken ziet. Ik ging er vanuit - om het mezelf gemakkelijk te maken, u kent het wel - dat het ging over meer als de helft. Trouwens, hoe u nu bij 'een kwart' antisemieten uitkomt is me ook een raadsel. U kan niet eens zien wie wat gestemd heeft.

Citaat:
Ik hoef die mensen helemaal niet te demoniseren, dat doen zij zelf al door die verschrikkelijke haatpropaganda de publieke ruimte in te spuien. Als mensen met oeroude samenzweringstheorieën op de proppen komen, vind ik antisemiet sterker nog een hele milde term om die persoon te omschrijven.
Graag, al verplicht ik u niet, een voorbeeld - uit deze draad - van wat hierboven neergeschreven staat. In elk geval heb ik de protocollen van Sion niet zien passeren.

Nu goed, ik wist meteen dat deze draad zo zou uitdraaien: het is die verrekte poll, zeg ik je! Op een van de eerste pagina's werd een documentaire (Peace, Propaganda & the Promised Land) in het belachelijke getrokken, omdat de uploader van het clipje op youtube een moslim was. Ik vond het wel grappig uiteraard, maar tegelijkertijd ook erg triestig.

Ik zal u verder niet ophouden. Ploeg maar lekker voort.