Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal
@Moor.
Pfff, Egypte heeft niet echt veel aardolie dacht ik, wel mooie stranden, al sturen de israeli's er nu wel getrainde haaien heen die de toeristen opeten. Stoute israeli's.
En de europeanen kopen geen olie bij de OPEC maar wel bij Shell, Texaco, Total etc.
Ook wel fijn hoe je een massamoordenaar als Kadyrov probeert goed te praten.
Moeten Hitler en Stalin ook ' in hun context bekeken worden' om te zeggen dat ze niet goed bezig waren?
Het is hoog tijd om uw neus eens van uw mat halen lijkt me. 
|
Ik praat Kadyrov niet goed, Kadyrov is gemaakt door Putin, dus alstublieft stop met jullie gezever
Stalin en Leopold waren allen hetzelfde, maar de Westerlingen zijn ook niet zuiver op de graat
Omdat de Westerlingen importeren allerlei producten uit landen die het ook niet zo nauw nemen met de democratie dus waarom dat hypocriet gedoe? Men zegt vaak dat er hier in Europa "democratie" is?
Dan heb ik een vraagje? Waar blijft de Belgische regering? Ik zie nog steeds geen regering?
Er gebeuren tal van zaken in zogezegde democratische landen die ook niet democratisch zijn?
En er gebeuren tal van zaken in zogezegde Ondemocratische landen die wel "democratisch" zijn. !!!