Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS
Ik twijfel ernstig aan de juistheid van berichten als zouden Libiërs creperen. Ik zou graag uw laatste inreisdatum vernemen omtrent het bezoek dat u deed aan dat land.
Want uw kennis en ervaring komt uiteraard door eigen ervaring.
Ik denk dat de situatie iets anders ligt. Het is een godsdienst twist en niet anders.
|
Dit is geen godsdiensttwist,
Khadaffi is een krankzinnige persoon, een gestoorde persoon, met zijn 30 vrouwelijke lijfwachten,
Khadaffi hoort in het gevang, een gestoorde persoon, dat geen hart heeft, geen compassie, en gevangenen martelt,
Het moet mogelijk zijn voor de Libiers om geregeerd te worden door mensen die clean zijn en een president mag maximum 4 jaar aan de macht blijven zoals "Luna" de Braziliaanse president die zelfs al was hij populair moest vertrekken en zo hoort het ook
De meeste burgers die nu in opstand zijn gekomen zijn allen jongeren die het beu zijn om te leven in een open gevangenis, die het beu zijn om hun gedachtes niet te mogen uiten,
Iedereen moet aan de macht kunnen zijn zoals hier in Belgie, heb je de groenen, de roden (SPA), de CD&V, de liberalen,
Dit geldt dus ook voor Lybie?