Los bericht bekijken
Oud 17 maart 2011, 20:34   #18
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Als je je over een land, een regio of een stad een oordeel wil vormen, kan het helpen als je ter plaatse bent geweest. Er zijn dingen die je niet in boeken of het internet vindt omdat ze afhangen van de mensen die je leert kennen.
in mijn vriendenkring zijn er dan wel een pak die er ook meermaals naartoe gaan en geweest zijn de laatste jaren en niet als toerist... trouwens jouw oordeel is toch ook al gevormd of niet soms als jij naar de VS gaat zal je je begeven in je eigen kringetje daar...

Citaat:
Jij bent er nog niet geweest, ik vaak. Daardoor heb ik zeer veel mensen leren kennen die hardop praten over een burgeroorlog, revolutie, opstanden. Zaken die je in verband met de VS niet direct zou verwachten maar die er erg leven. Zowel ter linker- als ter rechterzijde.
tja datzelfde klinkje revolutionairen wel natuurlijk
ik blijf erbij ik zou niet weten om welke reden de amerikanen een burgeroorlog zouden voeren tegen elkaar

Citaat:
Ik heb voor Klara een reeks reportages gemaakt over de VS, onder de titel 'The Upcoming Undercover Civil War in the US'. Als het je interesseert, kan je ze bij gelegenheid eens beluisteren. Laat maar weten, dan geef ik je een link.

(ze zijn ook op CD te bestellen)
neen dank je gekleurde fantasieën zijn er genoeg op internet te vinden...
mijn interesse ligt bij echt gebeurde feiten zoals de burgeroorlog tss noord en zuid en de amerikaanse revolutie
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden