Los bericht bekijken
Oud 18 maart 2011, 14:44   #34
Bolsjewiek
Minister

Bolsjewiek's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U bent niet zozeer universitair geschoold, maar eerder universitair geïndoctrineerd, en wat u feitelijk doet, is het klakkeloos nabauwen van de linkse, neomarxistische multiculturele heilsleer zoals dat door het Politburo wordt voorgeschreven. Het ganse universitaire systeem in heel Europa is daarvan doordesemd sinds de jaren 70.
Dit is te belachelijk voor woorden. In mijn volledige opleiding tot nu toe heb ik geen enkele linkse of Communistische agitatie van professoren gehoord in de colleges. Wel integendeel. Noch het multiculturalisme, noch het marxisme wordt op enige wijze gepropageerd tijdens de colleges. Al mijn politieke ideëen of instellingen heb ik leren kennen buiten het onderwijs om.

Citaat:
Mensen binnen het universitaire wereldje die aan onafhankelijke wetenschap willen doen, en hun conclusies en resultaten niet aan de heersende politiek-correcte visies en richtlijnen willen aanpassen -die dus niet aan wetenschapsvervalsing wensen mee te werken om de verkeerdelijke multiculturele heilsleer niet te ondergraven- worden systematisch uitgescheten door het linksige academische wereldje, en kunnen een verdere wetenschappelijke carriere wel op hun buik schrijven. Maar goed, dat is een andere discussie. Ik laat u verder maar in de waan dat u denkt universitair 'geschoold' te zijn.
Ook fout. Of bent u de conclusie van enkele dagen geleden van het Brussels onderzoek vergeten, die beweert dat er tussen Walen en Vlamingen een gigantische kloof bestaat die niet enkel tussen de politici maar ook tussen de bevolking zelf ligt? Niet bepaals politiek correct, en ook op geen enkele wijze gecensureerd.

Bolsjewiek is offline   Met citaat antwoorden