Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone
Ik weet niet wat je precies met "boekhouding" bedoelt. Met de meeste financiële zaken (beleggingen ed) hou voornamelijk ik me bezig.
Grote bestedingen worden uiteraard samen besproken en beslist.
|
Ik bedoelde het alledaagse budget, de investeringen,... "faire les comptes".
Citaat:
Mijn contractuële verbintenis houdt in dat ik de vragen moet beantwoorden (met een klein aantal uitzonderingen). Ik heb geen zeggenschap over wie vragen stelt of wat die vragen inhouden.
|
Ok nog eentje dan; denk je dat als men het hier heeft over "de Franstaligen" en "de Francofonie" ik daar ook deel van uitmaak? Ik ben wel een Vlaming maar in feite praat ik meer Frans dan Nederlands. Duidelijker denk je dat ik iemand ben zoals Brel in dit stukje:
Citaat:
Het doorsnijden van de culturele band tussen Vlaanderen en de francofonie, veroorzaakte bij de verfranste elite fantoompijn. Een mooi voorbeeld daarvan is Jacques Brel, die als telg uit een rijk West-Vlaams bourgeoisgeslacht in zijn identiteitsbeleving botste met de leden van de hem zo dierbare gemeenschap omdat die hem niet meer ten volle (h)erkenden als medelid...
|
??
Wij passen uiteraard niet in het identitaire discours maar wij zijn toch ook Vlaming? Heb je nooit het gevoel dat de Flaminganten (of toch de slimmere portie ervan) daar met een dubbele tong praten?