Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system
U doet precies op de Standaard een nieuwe bijbel is. Ik zeg gewoon dat de Nationalistische partijen geen goede beurt maken in die peiling. Punt uit. Maar goed, het is maar en peiling. En nog eentje uitgevoerd bij een goede 1100 mensen min of meer. Volstrekt irrelevant.
En dat is het laatste wat ik hierover zeg, want ik verknoei mijn tijd niet meer aan dat soort van neppeilingen. Die dienen alleen om de verkoop van de kranten wat op te krikken. Ze zouden beter een goede CD geven bij de Standaard. Dat pas zou hun oplage wat kunnen opkrikken. Want die onnozele praat over peilingen maakt alleen maar dat ik nog minder dan vroeger de Standaard ga kopen.
|
Nu vraag ik me toch af waarom ook de VRT uw, haar én mijn tijd 'verknoeit' aan 'dat soort' van 'volstrekt irrelevante' 'neppeilingen'.
De heren en mevrouwen journalisten van 'onze' openbare omroep hoeven toch geen publiciteit voor welbepaalde kranten te maken, laat staan diezelfde welbepaalde kranten te verkopen?
Ik zou het natuurlijk wél op prijs stellen mochten die 'ze' van de VRT aan hun kijkers eveneens een goede CD geven.
Het is niet uitgesloten dat dat hun kijkcijfers wat zou kunnen opkrikken.