Discussie: Bedreigingen
Los bericht bekijken
Oud 21 maart 2011, 15:23   #124
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arbiter Bekijk bericht
Geachte Wisord,

U heeft ook mijn toestemming mijn volledige PB aan u openbaar te maken.

Zoals Akira reeds stelde willen wij graag één en ander opgehelderd zien. Met uw computer zijn overtredingen van het forumreglement gepleegd en/of heeft u ze gepleegd op andermans computer. Net zoals aan de eigenaar van een auto waarmee overtredingen zijn gepleegd wordt aan u opheldering gevraagd. Indien u daar geen sluitend antwoord op kunt geven bent u verantwoordelijk.

U had gewoon kunnen volstaan met aan te duiden welke hoofdnick en welke dubbelnicks van u zijn. Dat kan nog steeds.

Met vriendelijke groet,
Arbiter

Dank u voor de mededeling, gek dat je hier wel antwoord en via PM niets doet behalve dreigen?? Hou je van die sensatie? Je mag van mij evengoed via Pm antwoorden indien je het wenst.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arbiter
Geachte,

Kunt u mij uitleggen welke van onderstaande nicknames behoren bij echte personen en welke dubbelnicks zijn?

-
-
-
-
-
-

Wij hebben sterke aanwijzingen dat deze nicknames één en dezelfde persoon toebehoren. Tenzij er een afdoende en aannemelijke verklaring komt voor het bestaan van deze nicknames worden deze allemaal beschouwd als ''dubbelnick om een ban te omzeilen'' en derhalve van het forum verbannen.
U doet uzelf en ons een dienst naar waarheid te antwoorden. In het vertrouwen in een bevredigende uitleg van uw kant,

Met vriendelijke groet,
Arbiter
Wisord is offline