Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moor
Het is niet Mohameddaan. Het is Moslim.
|
Nóg 'n mooiere; muzelman, officieel woord voor aanhangers van de criminele roofmoordenaar in La France en España; musulmane!
Citaat:
Ik heb u nooit Islamlessen willen geven.
|
Niet nodig, ik heb mezelf bijgeschoold en werd, naarmate ik erm eer over las, steeds misselijker van!
Citaat:
De Katholieke kerk daar heeft de Islam niets mee te maken. Het is niet omdat jullie heksenjachten deden en katverbrandingen deden dat dit ook het geval is met de Islam.
|
Islam is nog vele malen erger dan 70 kattelieke kerken samen ooit geweest zijn!
Citaat:
Ik zal ook klaar staan om niet onderdrukt te worden door eender welke beweging zoals het atheisme.
|
Je hebt jezelf al vrijwillig onderworpen, je bent reeds 'n onderworpene, 'n slaaf van je (kuch) religie)!
Citaat:
Als jij problemen hebt met de Islam dan ben jij een RACIST. Onthou dit goed
|
.
Wélk ras precies was islam ook alweer?
Citaat:
Hier in Belgie is geen plaats vor racisten. Iemand die tegen de Islam is en dit niet verstopt en openlijk racistisch is ik zweer het bij Allah als ik voldoende bewijzen heb ik zal die persoon zeker voor de rechter dagen. Dus whatch your mouth
|
Kom op; IK BEN TÉGEN islam, vind het 'n verwerpelijke ideologie, heb er 'n godsgruwelijke misselijkmakende afkeer van en zal er alles, maar dan ook álles aan blijven doen om islam te hekelen en te bekritiseren, tot mn laatste snik!
Put your money where your mouth is and sue me!