Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry
Racistisch of niet? Het is alleen in de hoofden van een hoop dolgedraaide linksstemmers dat de kiezers van het VB racistisch zijn. Natuurlijk zijn er bij die racistisch zijn maar het wil niet zeggen omdat ge tegen al dat multiculgedoe bent en vooral tegen de misbruiken die er vanuit die middens gepleegd worden, en het crapuul onder hen dat hier ongestoord zijn gangetje gaat, dat ge racist bent.
|
uiteraard niet. maar gij ontkent tenminste niet dat er heel wat racisten bij het Vb zitten en ook wat bij zijn kiezers.
ik zal nooit beweren dat ALLE vb kiezers racisten zijn,maar ze zijn ook niet diegenen die tegen racisme ageren.
Citaat:
Ik geef graag toe dat er onder de vreemdelingen zeker ook goede mensen zitten. Ik stem VB en ben peter van een Georgisch kindje. Ben ik nu een racist wanneer ik zeg dat men tegen het buitenlands crapuul dat hier terreur zaait dringend wat moet ondernemen en desnoods moet uitdrijven
|
nee, hoegenaamd niet.
u bent alleen een racist als u vreemdelingen per definitie als crimineel en parasieten beschouwt, als u een marokkaan bestempelt als makak, een turk als een vieze turk , bruine apen etc etc etc. als u een bruinkleurige Vlaming niet gelijk wil behandelen als een blanke enz.
Het harde optreden en uitwijzen van/tegen criminele!! immigranten en illigalen is dan ook sterk agendapunt van de NVA. tegelijk zijn zij ook voor het opnemen en accepteren van mensen van vreemde origine in ons vlaanderen en er vlamingen van te maken.
dat is dan ook de enige reële optie.