Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JurgenD
Je slaat er met de klakke naar. De temperatuur van die draad is niet tussen de 2800°K en 3100°K De draad produceert zo goed als geen warmte, produceert licht, maar zet wel warmte af op de glasvormige structuur. Enkel het omhulsel, het glas wordt warm. Sorry. En als de draad warm wordt is het door de reflectiewarmte van het glazen omhulsel.
|
Tja, de draad produceert 85% van het vermelde lampvermogen aan warmte.
Maar aangezien het maar zeer weinig draad is, wordt die wel zeer heet. En als U dat niet gelooft wil ik het U wel demonsteren. 24V hoog vermogen accu, 20 cm 1mm staaldraad, hou maar vast, ik ga even de stroom laten vloeien.
Citaat:
|
Dat denkt men inderdaad, ik ken ook de gangbare theorie.
|
Het is daarom dat de huidige theoriën ook geleid hebben tot effectief nabootsen van de kernfusie van de zon. Of werken waterstofbommen niet?
Citaat:
Oeeee, wat een dogmatische uitspraak.
Net zozeer je zou zeggen, je moet een andere theorie niet toesten aan de waarheid met experimenten, je moet gewoon de oude, reeds getoetste experimenten zomaar aanvaarden !
|
Die
sondes zijn al gestuurd, en de laatste tijd hangen er een
paar specifieke zonobserverende satelieten.
Natuurlijk kan je nu zeggen "jamaar" die organisaties hebben geen enkele reden om hun eigen dogma's tegen te spreken.
Citaat:
|
Hebde echt of de unief gezeten ? Dan vrees ik dat Jouw buis, mss wel niet fysica, maar logica is.
|
Ikzelf ben maar een A3 mechanieker. Met een dikke buis op Frans.
Citaat:
De planeten hebben amper effect op de zon, maar de zonnen onderling hebben wel effect op elkaar, alsook hetgeen wij nu maar definieren als
zwarte materie.
|
Klok, klepel, maar geen belgerinkel. De planeten hebben "amper effect" op de zon, vanwege dezelfde reden dat een aggresieve strontvlieg weinig effect heeft op U.
Citaat:
|
Allez 't is goed. Plutonium is gezond, en zeewater en boor is puur vergif!
|
Dat wordt nergens beweert. Plutonium is een sterk giftig metaal, met redelijk gevaarlijke stralingseigenschappen.
Citaat:
|
Maar het zal wel honderden, duizenden jaren duren tot de radioactiviteit op die plaats weg is. En als je dat niet gelooft, wel, koop de plaats op als bouwgrond voor Uw Oosters buitenverblijf. Ik ben er zeker van, als je de nodige waarborgen kunt leveren en de saneringswerken op Jouw verantwoordelijkheid wilt nemen, dat je het krijgt tegen een symbolische yen.
|
Onderschat die Japanners niet. 't zijn geen Sovjets met ruimte teveel. Als ze 2 atoombomvernielde steden op een paar jaar terug kunnen bewonen, kunnen ze een aardbeving en tsunami vernielde landstreek waar allerlei milieuproblemen tegelijk ontstaan zijn, door die natuurrampen, wel terug opkuisen. Dan is radioactief materiaal wel het minst moeilijke om terug te vinden.