Tiens, ik dacht dat U niet meer met mij wou praten?
Maar goed, ik ben de rotste niet.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moor
Vrijheid van meningsuiting inderdaad maar met respect voor de andere godsdiensten en andere rassen en niet beginnen smijten met woorden zoals "walgelijk" en dergelijke
|
Ik herhaal; ik heb totaal geen respect voor eender welke godsdienst en al zeker niet voor de meest intolerante, dat U zich daardoor 'beledigd' voelt, begrijp ik niet, ik val U persoonlijk niet aan!
Citaat:
|
Moslims bestaan uit 1 Miljard. Wie tegen de Islam is. Moet ergens in een grot gaan verbergen. Want als je tegen Moslims bent dan ben je tegen 25 percent van de wereldbevolking.
|
Niemand 'moet' in 'n grot gaan wonen, niemand 'moet' ook maar 'iets' en al zeker niet om 'n religie of islam ter wille te zijn!
Citaat:
|
Moslims heb je overal in alle uithoeken van de wereld. Het is geen sekte of zo. Het is een godsdienst dat bestaat uit miljoenen en miljoenen volgelingen.
|
In mijn ogen is 't 'n sekte, islam voldoet aan álle kenmerken die 'n sekte tot sekte maken.
Citaat:
|
Je kan kritiek geven geen probleem maar dan dien je dit op een beschaafde manier te doen en ook niet emotioneel reageren.
|
Wie bepaalt wat beschaafd is?
Emotioneel, ik ben hier helemaal niet emotioneel in, ik voel me niet aangevallen, U daarentegen voelt zich persoonlijk aangevallen, enkel maar door kritiek op Uw islam, Uw hysterische uitval aan mij gericht met allerhande scheldwoorden in, staat er bovendien nog steeds 'n paar pagina's terug, als dat niet 'n beetje overemotioneel was, dan weet ik 't niet meer, ik probeer op 'n rationele manier duidelijk te maken dat U van islam geen heil te verwachten hebt, dat is dan ook meteen mijn antwoord op Uw volgende bijdrage, indien U eerlijk bent tegenover Uzelf en Uw boek ten gronde gelezen hebt, de geschiedenis op welke manier islam zich verspreidt heeft met veroveringsoorlogen, indien U het leven van Uw profeet kent, zijn levenswandel, zijn vele misdaden tegen de mensheid en al de rest, dan kan ik mij écht niet voorstellen dat er ook maar 1 iemand trots kan zijn op zulke dingen en zulk 'n ideologie met trots kan aanhangen!
Citaat:
|
Als jij zegt dat jouw atheistisch gedachtegoed beter is dan is dat jouw probleem en probeer dit ook te staven aan de hand van feiten en argumenten.
|
Daar heb ik 't nergens over gehad!
Citaat:
|
Kom nie af met beledigingen en uitingen van frustratie dat is geen vrijheid van meningsuiting dat
|
Ik heb U persoonlijk, bij mijn weten, nergens beledigd!

[/quote]