Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwyndion
Negeer system gewoon, hij kan er niet tegen dat de N-VA bestaat, democratie mag in zijn ogen enkel zolang mensen op de "juiste" partij stemmen. Ik stel het nu wel wat karikaturaal voor maar die zijn gezever met 0/10 is dan ook irritant. Zijn "punten" zijn geen reactie waard, iemand die zo'n zwart/wit beeld heeft van een andere partij kan je gewoon niet overtuigen. Dat zou zijn zoals zeggen dat elke PS'er corrupt is, dat elke MR'er Vlamingen haat,...
Ik trek mijn twijfels bij het feit dat EDR dit zorgwekkend vind. Ik stel niet dat dit onmogelijk is maar het is al vaak gebleken dat wat hij zegt en wat hij bedoelt wel eens durven verschillen. Ik denk hierbij bvb aan de nota VDL. Eerst was het fantastisch, N-VA en CD&V des duivels omdat ze het verwerpen. Reynders komt aan zet en dan is het plots "niet meer zo goed".
|
Nul op
tien. Dat is wat Dewever en Di Rupo samen verdienen op hun prestaties. Dat zeg ik niet, dat zeggen de feiten na meer dan 300 dagen staaltjes van hun politieke onbekwaamheid.
Beroepspolitici zijn er om oplossingen te vinden. Oók wanneer het zeer moeilijk is. Vooral zelfs wanneer het zeer moeilijk is. Daarvoor worden ze dik betaald.
Welnu, ze hebben beiden bewezen dat hiertoe niet in staat zijn. Pech voor hen. En dus: (politiek) afvoeren.
Weg ermee! Tenminste indien we onze pensioenen, jobs en de toekomst van onze jeugd willen veilig stellen.