Los bericht bekijken
Oud 1 april 2011, 06:58   #154
Schelfie
Minister-President

Schelfie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moor Bekijk bericht
Hoe komt het dat gewoontes zoals pedofilie vaak voorkomen in de westerse landen?
Uw "profeet" (in mijn ogen eerder een copycat met een machtshonger) was verdorie een pedofiel. Bij ons echter wordt pedofilie gestraft en verafschuwen het. U maakt pedofielen tot "opperste profeet".

Citaat:
Maar over welke gewoontes heb je het? Ik bedoel alstublieft doe die kleppen weg?
Mijn kleppen voor wat?

Citaat:
Het is toch normaal dat er in deze wereld andere gewoontes zijn.

We leven in de Aarde. De Aarde bestaat uit verschillende volkeren die er andere gewoontes op nahouden. Leef en laat leven.

Ik ga toch niet een Eskimo vragen om te leven als een Bosjesman?

Ik ga toch een Touareg niet vragen om te leven als een Amazone-Indiaan.

Elk volk heeft andere gewoontes
Ik zeg niet dat anderen een andere cultuur moeten hebben. Ik maak op cultureel vlak onderscheid tussen 2 soorten moslims. De moslims die leven in Islam landen, en de moslims die leven in de Westerse landen. Leeft u in Islam landen? Leef dan daar volgens uw moslimwaarden, maar doe aub iets aan vrouwenverminking en onderdrukkingen van minderheden.
Leeft u in Westerse landen? Aanvaard dan onze levensstijl. Eis geen uitzonderingen, en hou je woestijngebrabbel en oorlogsgodsdienst voor je privé.

Cru om te zeggen, maar ik ben voorstander van het Australische immigratieprincipe: Take it, or leave it.

Citaat:
Deze vraag van je is de grootste bewijs van de kijk op de zaken in de wereld van de Westerling: namelijk krampachtig om zich heen kijkend en alles beoordelend vanuit zijn levensvisie denkend dat zijn manier van denken de beste manier van denken is. Alles sceptisch bekijken. Maar deze planeet waarin we leven is een multiraciale, multiculturele planeet.
De woorden pot en ketel schieten mij plots binnen bij het lezen van dit stuk.