Los bericht bekijken
Oud 1 april 2011, 07:29   #8
Den Bal
Gouverneur

Den Bal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
Voor de lofbetuigingen wendt u zich maar tot de volledige kliek van Verhofstadt II. Niet alleen Groen en Spa, maar ook de anderen en in het bijzonder VLD hebben dit schandalige gedrocht uitgetekend en goedgekeurd.
Niet de kleine particulier met enkele zonnepaneeltjes op zijn dak lachen in hun vuistje, maar wel de grote bedrijven die honderden zonnepanelen op hun gigantisch dak hebben gepl&aatst en zo een fortuin aan certificaten binnenrijven.
Ik ken iemand met zo'n 190 zonnepanelen op zijn dak. Die man is allerminst begaan met het milieu, maar hij heeft die enorme kans gegrepen. Die man schept geld met zn zonnepanelen. En hij heeft groot gelijk dat hij op die kar gesprongen is. En moet hem dat kwalijk genomen worden? Absolut niet, wel die achterlijke beleidsvoerders van Verhofstadt II. Dit is nogal pervers! Er werd weer een situatie gecreëerd waar vele kleine huishoudens bijdragen aan enkele grootkapitalisten.

Ik kan het verkeerd voor hebben maar ik denk dat de beslissing in de Vlaamse regering genomen is in 2005.
Den Bal is offline   Met citaat antwoorden