Citaat:
Ik zal nog eens iets zeggen, in het kapitalisme doet men geen uitspraak over godsdienst. Het doet er inderdaad niet toe of je gelooft in een god of niet omdat dit vrij irrelevant is in zo'n systeem.
|
Zijn wij eruit of toch niet. Het doet er zeker toe, dit is beter gezegd van essentiële waarde. De mens is begrensd en afhankelijk en hierdoor imperfect. Conclusie de mens kan geen perfecte systeem maken in tegenstelling tot God hij is onbegrensd en onafhankelijk hij is in staat om de juiste systeem te implementeren, namelijk de islam.
Citaat:
Evolutie is een theorie (dat is twee stappen verder als de concept-fase) en wordt gesteund door een enorme poel bewijzen experimenten en feiten. Het is geen kwestie van geloof.
|
Evolutietheorie, klopt grotendeels daar heb ik geen bezwaar over. Alleen is de aap geëvolueerd tot mens, daar heb ik nog wel eens mijn bezwaren over.
Islam is geen geloof maar een ideologie het kent een basisidee plus systemen die hieruit voortvloeien. Dus jou idee over islam is fout.
Citaat:
Materie werd pas gevormd na de oerknal, de manier waarop kan u zelf opzoeken, de links op de Engelstalige wiki verwijzen u naar de gepaste studies. Als dokter moet je daar toch je weg kunnen vinden.
|
Waar komt deze oerknal vandaan? Is hij uit zichzelf ontstaan, eeuwig of gemaakt door iets of iemand. Het kan niet uit zichzelf zijn ontstaan, omdat materie laat zien dat alles afhankelijk is van elkaar het kan ook niet eeuwig zijn omdat alles begrensd is in tijd en volume dus het moet welk gemaakt zijn door iets of iemand, namelijk de schepper. Ik heb meer studies gevolgd dan je maar zou kunne voorstellen, als jij het zo goed weet dan kom je met argumenten en ga je niet doorverwijzen, want dat kan ik ook.
Citaat:
Dat u of ik niet op een CDEFG kunnen komen wil niet zeggen dat die er is, noch heeft u bewijs kunnen geven dat A of B foutief zijn.
|
Ik heb aangegeven waarom het geen a en geen b kan zijn. Omdat a het leven niet eeuwig kan zijn, omdat alles beperkt is in tijd en volume. En B het kan niet uit toeval zijn ontstaan, omdat de materie laat zien dat alles afhankelijk is van elkaar. Dus het moet c zijn, gemaakt door iets of iemand. In mijn ogen bestaat d, e ect niet, dus als jij die voor mij hebt graag. Heb je die niet, dan houdt deze theorie stand.
Met vriendelijke groeten,