Ik verkondig al 8 1/2 jaar op het internet de
repressieve aanpak van extreemrechts in Vlaanderen. Het Vlaams Blok maakt ons -echte Vlamingen- die werkelijk bekommert zijn met het imago van ons land- zwaar ten schande.
De onophoudelijke schoffering van onze medeburgers al dan niet van allochtone origine, daar moet een halt aan geroepen worden.
Bovendien zijn voor het Blok alle niet-Blokkers synoniem voor
on-vlaming zijn, nestbevuilers en erger nog: wij zouden zelfs anti-Vlaming zijn. Begrijpe wie begrijpe kan.
Het heeft helemaal geen zin om te jammeren over het hoe en het waarom dat de racistische partij keer op keer aan aanhang wint, en dan vervolgens weer in onze pantoffels kruipen en de knop van de radio of de TV om te draaien: Harde Aanpak en dat Eerst bij het Eigen Volk. De rotte appels moeten er uit voor de hele mand begint te stinken.
Ik ben voorstander om als goede echte Vlaming, die racisten zonder pardon over het hek te schoppen. Laat ze het voelen dat ze verkeerd bezig zijn, vooraleer ze de helft van de bevolking in vrije val naar de hel trekken.
Ziehier mijn voorstel dat ik al vele jaren in ongewijzigde vorm (met lichte varianten soms) op het internet verdedig.
Het Vlaams Blok moet verboden worden. De partijraadsleden, het voltallige bestuur en de verkozen senatoren en volksvertegenwoordigers moeten vijf jaar uit hun burgerrechten ontzet worden (anders beginnen ze een nieuwe racistische haatpartij) en ze krijgen een voorwaardelijke gevangenisstraf van vijf jaar voor een periode van 20 jaar. Lijfstraffen hebben geen zin, want de meeste onder hen zijn echte sado-masochisten, dat haalt dus niks uit integendeel.
De verkozenen op het lagere echelon zoals gemeenteraadsleden, OCMW leden, bestuursleden in de parastatalen enz... verliezen voor 3 jaar hun burgerrechten en krijgen een voorwaardelijke gevangenisstraf van drie maanden voor een periode van tien jaar.
De plus/min 19.000 leden krijgen een lichte geldboete van 1.500 euro.
Als ze dan later nog eens
"Amnestie!" brullen, dan weten ze tenminste
waarom ze dat roepen. 8)
Ziezo, opgeruimd staat netjes. Criminaliteit hard aanpakken zeg ik altijd.
Mijn vraag is dus: hoe denkt de bijzonder lieftallige goegemeente op dit forum van mijn voorstel? Te radicaal of... niet radicaal genoeg?
Ps: U hoeft het niet met me eens te zijn, je kan trouwens geen lidkaart kopen bij mij