Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maximus Aurelius
het feit of heteroseksualiteit al dan niet een garantie is voor weet ik veel wat, is geen bewijs dat homoseksualiteit wel garant staat voor iets. argument denied.
|
Ik heb helemaal niet beweerd dat homoseksualiteit wel garant staat voor een goede opvoeding, beste. Mijn stelling was dat de geaardheid van de ouders niet relevant is. Snap je?
Citaat:
dat homoseksuelen geen kids kunnen krijgen is wel degelijk een "natuurlijke consequentie" van hun geaardheid. ik weet niet hoe jij sekst, maar ik zie geen 2 mannen samen een kind verwekken, tenzij er een vrouw in the game is.
|
Ik zou het aantal homoseksuelen dat kinderen uit een vorige relatie heeft niet de kost willen geven. Zoals ik al zei: het is niet omdat twee mannen samen geen kinderen kunnen krijgen, dat ze geen biologische ouders zouden kunnen zijn.
Citaat:
de vraag is eerder waarom 2 mannen die homo zijn per se kinderen willen opvoeden. het zijn geeneens hun eigen kinderen. ik vind dat niet evident. en dan hou ik het eufemistisch. ik kan mij erin vinden dat sommigen het gewoon sick vinden.
|
Waarom willen mensen überhaupt kinderen opvoeden? Waarom zou de reden waarom homoseksuelen kinderen willen opvoeden verschillen van de reden waarom heteroseksuelen kinderen willen opvoeden? Dat het niet hun eigen kinderen zijn, is niet relevant. Ook heteroseksuele koppels die onvruchtbaar zijn, adopteren omdat ze graag kinderen willen grootbrengen.