Los bericht bekijken
Oud 22 juni 2004, 21:30   #30
oriana
Minister-President

oriana's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar oriana
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akkersloot
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oriana
Ahaaa... ok, dom van me dat ik dan nog gereageerd heb.. zal ik in 't vervolg niet meer doen.
toedeloe
Wat is dat nu weer voor een reaktie ? Jij bent dan blijkbaar van mening dat moslims en gristenen mogen zeggen dat ik als "ongelovige" naar de hel ga "omdat ik daar toch niet in geloof". Ik heb die mening nu eenmaal niet.
Vraagje. Denk je dat ik me daar wel iets van aantrek (ik geloof er immers niet in) misschien zo dom ben als het achtereind van een varken. Het is maar een vraagje
ok, door die knipoog krijg jij nog een antwoordje...

Nee absoluut niet, ik realiseerde me alleen dat jij eigenlijk maar een stok had genomen om mee te kunnen slaan - een discussie om maar te discussiëren.
Best grappig, en in gezelschap zondig ik me daar ook wel eens aan - kan heerlijk zijn hee, advocaat van de duivel spelen (pun intended) - maar als ik het eerder door had, had ik natuurlijk niet serieus geantwoord.

Ik begin je nu echter een beetje te kennen, afin - jouw manier van antwoorden en openen van topics - heb er ondertussen al wat gelezen en ik zal me misschien nog wel eens laten vangen maar niet zo snel meer (hoop ik) Heb al een paar keer op mijn tong moeten bijten maar kom...