Fox als ik zijn posts lees dan lijkt Large van het type dat onze "nieuwe" nummerplaten een perfect compromis vind. Dat de beste kleurencombinatie verworpen is omdat deze te "Vlaams" zou zijn negeren we maar eventjes. Veel serieuze argumentatie heb ik hier nog niet van hem gezien.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w
Dat is natuurlijk niet de vraag... De vraag is wel zijn we in Vlaanderen bereid een stukje welvaart (nu) door te sluizen (transfers) aan Wallonië om samen een betere toekomst te hebben? Is trouwens altijd de vraag geweest...
|
Is onzin. Vlaanderen doet het zeker niet zo fantastisch als sommigen beweren, dat ga ik evenmin ontkennen als dat we beter ook zelf toepassen wat we zeggen. Om nu echter te beweren of we nu bereid zijn om een stukje welvaart door te sluizen de vraag is? Neen, dat is ze niet. Daarvoor ontbreekt zowel het bewijs dat Wallonië een reëele inhaalbeeging aan het maken is als dat deze samen zou gebeuren. Ik zou het continu pogingen om Brussel uit te breiden, naamswijziging is maar een klein stapje in hun pogingen, niet direct als een goede samenwerking beschouwen.