Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elmacioglu
hehe dat wil je maar ik ga nog 10 kindjes maken. Die gaan allemaal geboren en getogen zijn in Vlaanderen. Hihihi tuurlijk ben ik fier op mijn geschiedenis.
|
je kent je geschiedenis ? ik denk het niet... jammer dat in 1919 de grieken niet zijn doorgestoten tot ankara om jullie zooitje volledig op te kuisen. Enkel met de steun van de russen hebben jullie de griekse opmars kunnen stuiten en door het stopzetten van wapenleveringen van engeland en frankrijk aan griekenland!
Citaat:
Wij Turken zijn nooit slaven geweest van een andere volk en om onze gebieden in te nemen hebben ze allemaal(GB, Rusland, Frankrijk, Italië en Grieken) geprobeerd en gefaald (gallipoli, malazgirt, Istanbul Kusatmasi,... Wat je spijtig genoeg niet van Belgen kunt zeggen na paar uurkes zich overgeven aan duitsers en nog fier zijn?
|
Je kent de belgische geschiedenis duidelijk OOK niet hé. Heb je enig idee wat er gebeurd is aan de ijzer ten tijde van de oorlog ? zoek het maar eens op dan.
Citaat:
Ik heb mijn geschiedenis gelezen. Ik waat dat je in u broek schijt als je woord Turk hoort. Je hebt schrik dat je ooit me zal aanspreken als De Heer Turk  . Ik wil discussie maar niet met mensen met middelleeuwse visie en ambitie
|
Je uitspraken duiden op een grote vorm van disrespect tegenover de bevolking van je gastland. Mijn conclusie is dat je enkel hier bent om te profiteren van onze sociale zekerheid, ons OCMW en onze gastvrijheid. maar je bent te laf om er voor uit te komen. Ik hoop dat ze die gastvrijheid snel aan banden zullen leggen zodat profiteurs zoals jij terug naar hun arme landje moeten.
Citaat:
Je weet dondersgoed dat Turken altijd de beste verdedigers van ECHTE islam zijn geweest en zullen zijn. Immers weten mensen het verschil niet tussen Echte Islam en islam dat op MEDIA wordt getoond.
Turkije is nog een stap dichter bij EU. Alé komaan waar zijn die "nationlaisten" houd het toch tegen !!!
|
Bovenstaande uitspraak bevestigd mijn stelling dat jullie een provocerend volk zijn. Waarschijnlijk ben je iemand die met 10 kilo dynamiet rond zijn lijf zichzelf opblaast. En dit is WEL pejoratief bedoeld !
De echte islam is nog veel erger dan die die in de media verschijnt. Laat dat duidelijk zijn. De "geloofsleer" die jullie islam noemen bestaat uit niets anders dan indoctrinatie, haat tegenover de niet gelovigen en jaloezie. Dus je mag je islam steken waar de zon nooit schijnt!