Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes
Idem dito voor nabat die zich nu blijkbaar wil terugplooien op zijn core- business.....de Franstaligen..amaai.
De roots van nabat liggen ergens anders me dunkt.
...
Ik maak een grapje, dat weet ik wel, maar nu ernstig:
Waarom mag BDW met een vrachtwagen vol vals geld naar de fameuze scheepslift in Wallonië rijden?
En waarom is men heilig verontwaardigd als FDW zegt dat ons pensioen gevaar loopt door de massale immigratie van niet westerse allochtonen?
Of is het antwoord te moeilijk?
|
Beste Luc,
Ik" lees" vooral hier op het forum, zo kan ik de stellingen die hier geplaatst worden toetsen aan mijn eigen concepten/gedachtenkronkels.
Vandaar dat ik weet dat jou posts hier redelijk onderbouwd zijn en getuigen van een zekere "wijsheid".
Ik plaats je dus bij de mensen die niet zo maar gratuit een post plaatsen, die niets terzake is, maar o wat zijn we blij dat we een post geplaatst hebben.
Je post die je plaatste, is een beetje een "uitlokken", een "provocatie" .
En
waarom is
men heilig verontwaardigd als FDW
Als je die vraag stelt, dan moet je die stellen aan de juiste persoonen, dus de "men". Ik vertegenwoordig niet de "men" !
Maar ik had wel zin om je een uitgebreider antwoord te geven, enkel zou dit absoluut off-topic zijn, en uit respect voor een topic starter reageer ik dus niet direct, ik denk dat ik beter een antwoord kan geven vie een PB.
Natuurlijk moet je begrijpen dat een PB een ietsje meer tijd in beslag neemt dat zomaar een postje te plaatsen op hetforum.
Dus ik noteer.
Jij als VB stemmer vraagt aan mij een N-VA stemmer waarom dat "men" "heilig" verontwaardigd is van de uitspraken van FDW?
En je stelt die vraag aan mij .
Je mag me een seintje geven mocht mijn PB te lang uitblijven , ok zo ?