Los bericht bekijken
Oud 23 juni 2004, 15:58   #8
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door doornroosje
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10

de vlamingen hebben hem net zo goed in stand gehouden
dat weet iedereen
Ik zou nu toch een graag een klaar en duidelijk antwoord willen hebben,hoe en wat men dan wel moet doen om honderduizenden
van de bedelstaf te houden.
Er is geen werk genoeg!
Zowel in Vlaanderen als in Wallonie,zei die nu stellen dat men het profitariaat moet tegengaan oke,maar al de anderen die door omstandigheden van mindere economische winst zijn ontslagen of door faling of door productie van de firma naar een ander land,wat gaat ge daar dan mee doen.
Ik heb juist al mijn rekeningen van dit jaar eens bekeken,en dan spreek ik niet van afbetaling voor mijn huis,of voor mijn auto,of voor dingen die je echt niet nodig hebt,maar voor dingen die je nodig moet betalen ,zoals elektriciteit, gas, water,verzekering famililiale ,autoverzekering,brandverzekering,telefoon,belasti ng,grondlast,millieu,gemeente belasting,provinciebelasting,kleding,voeding,koste n aan huis,bijdragen allerhande,bijdrage gezonheidszorg ,huisvuil enz ... enz... om kort te zijn enorm.
Kan je daar mensen van uitsluiten,om het voor anderen beter te maken?
met moet het ondernemen stimuleren, en het profiteren moeilijker maken
heel simpel

de bevolking snapte dit en stemde VLD, maar de VLD snapte niet waar ze nu eigenlijk zelf voor stonden
een gemiste kans
gm10 is offline   Met citaat antwoorden