Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pin en Puk
Juist hierom dat ik deze topic heb geopend
Zelf heb ik een periode meegemaakt dat ik maar 25€/dag kreeg van het ziekenfonds.
Velen denken blijkbaar dat ik wil bedoelen dat minder 2000€/maand verdienen enkel is weggelegd voor losers.
Helemaal niet.
Velen in Vlaanderen halen dit bedrag niet.
Belgie is een schande - de zwaarste belastingen -laagste pensioenen of uitkeringen.
Dan moet je maar aan pesioensparen doen zegt men
Vele kleine middenstanders kunnen dit tegenwoordig niet.
Dit is een prioritair punt - hier moeten we uitgeraken en de minimumlonen optrekken
Asielzoekers en buitenlanders enkel een leefloon uitkeren nadat ze minstens 10jaar belastingen hebben afgedragen en ga zo maar verder....
Zowel Vlaanderen als Wallonie gaat de dieperik in
Het faillissement van Belgie is reeds jaren geleden geschied, maar de curators zeveren onder mekaar voor de" nog overgebleven kruimels
|
Waf, waf, waf. . .Blaffende honden bijten niet.
Het enige dat enige verandering in het sociaal beeld van onze samenleving zou kunnen brengen is bij wet strikt verboden.
Deze die ons constant straffeloos voor waanzinnige reeds beslechte feiten stellen, weten dit maar al te best. (tenzij U van mening zijt dat terecht is; belastingvermindering door te voeren in het voordeel van sporters die voor (slechts) voor € 40.000,00 per maand moeten gaan voetballen!!!!
Het is overduidelijk dat in Europa de werkende klasse, schandalig word gediscrimineerd!!!
In plaats van op onze buren en naasten te gaan afreageren zouden we er beter aan doen de
'Elite' op de korrel te nemen!!! (Het voorbeeld volgend van wat er in Noord Afrika gebeurd).