Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KVE
Beste Piano,
Ik ben Vlaams-nationalist in hart en nieren en lid van het Vlaams Blok sinds februari 2004. Voorheen was ik lid van de N-VA.
Indien u meent dat dergelijke maatregelen moeten worden uitgevoerd, stuur dan eens een briefje naar alle partijhoofdkwartieren in België. Met de vraag of een dergelijk wetsvoorstel in de Kamer en Senaat kan worden gestemd.
Uw voorstellen hebben échter nogal véél weg van de naoorlogse repressie die ons land sedertdien zwaar getekend heeft. De onverdraagzaamheid treft men dan ook vooral aan bij diegenen die voor dergelijke praktijken te vinden zijn. Ik wens u alvast héél véél succes met uw voorgestelde maatregelen. Ik zou zeggen doe maar. Binnen de kortste keren denk ik dat de modale Vlaming hiervoor massaal zal op straat komen. België zal door de EU gesanctioneerd worden, wegens schending van de mensenrechten. Wie dergelijke maatregelen voorstelt zit op dezelfde lijn als Hitler, Stalin en consoorten. En dan maar Vlaams-nationalisten vergelijken met het nazi-regime.
Met Vlaams-nationale groet
Koen Vermant
|
Beste koen Vermant,
U bent voorstander van de mensenrechten???? Bekijk dan even die internationale rechten (het Universeel Verdrag van de Rechten van de Mens) en leg daar de Vlaams Blok-standpunten naast!
Het VB overschreidt nagenoeg DE HELFT van de regels daarin!!!!
Waarom denkt u dat uw partij veroordeeld wordt? Maar ja... Jullie, simpele VB-ertjes, geloven het natuurlijk als uw kopstukken beweren dat het een complot van de regering is... Jammer, want het groot voor het grootste deel om Internationale en Europese regels...