Los bericht bekijken
Oud 23 juni 2004, 17:41   #162
bruut geweld
Minister-President

bruut geweld's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld

nog maar net aan het opwarmen ?
zo'n zin van een sexuele pervert als jij .... brrr!
wees gerust , ik blijf lekker kalm bij je uitspattingen die getuigen van je "intellectuele verhevenheid en discussievermogen". Ze zijn echt wel amusant . vooral de QED ! anderen zijn dan weer, euh pervers. maar dat ben je nu eenmaal, daar kan je ook niet aan doen.

je hebt wel echt een levendige verbeelding he, mijn seniortje. het snotteren, en je woede afreageren op je huisdieren laat ik met veel plezier aan jou over.

en waar zit je nu achter slot en grendel ? kan er eens iemand je komen bezoeken vermits je zo eenzaam bent.
uw grootouders vergelijken met huisdieren! shame on you! Gij hebt wel echt iets tegen oude mensen he? wat hebben die u misdaan?
Vervang senioren door allochtonen in uw replies en ge had al een proces aan uw been! Nu ja, tegen oudjes kan je het wel halen he? Maar ik ben nog niet oud genoeg om u terug onder uw steen vanwaar ge gekropen zijn terug te schoppen!
jaja, het begint hem teveel te worden.... 't is precies zo leuk niet meer
Na zijn gedrag, de ratio en het geheugen moet nu ook de grammatica eraan geloven. ook de dreiging met fysiek geweld is een verschijnsel der dementie .... dat gecombineerd met zijn sexuele agressie jegens cavia's ? kan tellen ! men zegge het voort !!!
rustig ademen , de bloeddruk !!! jan , ga naar het licht ...ze wachten daar op je !
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline