Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door johan
Het masker van Piano valt af...
Uw voorstel om de grootste partij van Vlaanderen te verbieden en haar kopstukken politiek uit te schakenen toont wie U bent : een stalinist, een anti-democraat, een fascist (?!) ...
Gelukkig praat U alleen maar voor uzelf en voor dat handjevol extreem-linkse blok-haters. U vertegenwoordigt niemand en mijn partij 1000 000 fiere Vlamingen.
Maar stel dat U dergelijke maatregelen zou doordrukken dan staat Nationalistisch Vlaanderen op de barricaden.
Dan ontstaat er ongetwijfeld een soort Vlaams Republikeins bevrijdingsleger...
Dan bent U als dictator verantwoordelijk voor al het bloed dat door uw moord op de democratie zal vloeien. (Zie naar Ierland, Baskenland,...)
Uw plan zal gelukkig uw ultieme natte droom blijven. En [size=6]als wij (hopelijk)binnenkort aan de macht komen [/size]dan zal U uw nonsens kunnen blijven verkondigen. Want wij nationalisten zijn voor de vrije meningsuiting, ook voor dat handjevol verzuurde linkse stalinisten zoals piano.
|
Aha, weer eentje die het schuim op de lippen staat en met bloeddoorlopen ogen zelfs in vetgedrukte rode letters het er even gaat inkloppen.
Ik maak mij helemaal geen illusies wat er zal gebeuren met Eigen Volk zoals ik:
wij gaan voor de bijl. Dat staat vast.
Bovendien verwacht ik tegen oktober 2006 een nationale dijkbreuk want het cordon zal dan overal doorbroken worden en de bruine golf van het racistische Vlaams Blok zal heel Vlaanderen overstromen. Het zal er gaan stinken!
Beter is dan ook nu al te denken aan wat er n�* oktober 2006 zal moeten gebeuren, vandaar dat dan
Plan B in werking zal treden