Los bericht bekijken
Oud 17 april 2011, 11:09   #19
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dajjal Bekijk bericht
Schoofzak.... Geloof me, dit komt. En als ik er geen geld aan verdien zal het iemand anders zijn... Maar het concept komt !

Je kan niet zomaar alles afregelen op het kleinste gemeenschappelijke veelvoud en verwachten dat de de mensen MET hersenen in hun hoofd dit aanvaarden. Uiteindelijk betalen zij ook voor alles.

F*ck the BS.
Je moet me niet aansporen om wel of niet iets te geloven. Ik ben niet blind ...

maar mijn opmerking hierboven was, als je ze goed leest, mijn idee daarover:

ik ben geen voorstander van dergelijk 'gescheiden' privé-onderwijs,
ik hoop dat wij onze diep-Vlaamse onderwijscultuur kunnen beweren (namelijk zowel de kleine van dokter, notaris, ingenieur gaan naar dezelfde kleuterklas, lagere school, middelbaar en zelfs unif, als de kleine van hun poetsvrouwen -- wel inbegrepen dat vanaf het middelbaar richtingen gekozen moeten worden),
..kunnen bewaren door tijdig de juiste maatregelen te kunnen/durven nemen.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)

Laatst gewijzigd door De schoofzak : 17 april 2011 om 11:10.
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden