Los bericht bekijken
Oud 18 april 2011, 09:02   #103
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HomoErgaster Bekijk bericht
Ik heb de andere draad niet gelezen, maar als u afkomt met de stelling dat separatisten extremisten zijn, is het eerder aan u om deze stelling te onderbouwen.

De vraag lijkt mij eerder waarom is separatisme= extremisme? en niet waarom zou het geen extremisme zijn.
Weeral je moet geen vragen omkeren... zo werkt het niet. "En je hebt die andere draad niet gelezen maar..." is natuurlijk wel leuk maar anders had U gezien dat de Hertog daar zei dat hij mij eens "ging uitleggen waarom separatisten geen extremisten waren...".

Nu ik maak me geen illusies hoor ik denk (en dacht) niet dat het zal lukken meer dan slogans krijg ik niet.

Ondertussen ben ik in een andere draad al een ander type idioot tegengekomen. Een NVA'er die beweert dat de NVA (en BDW) niet separatistische is. Stel je voor... Nuja je kan over BDW veel zeggen maar dat hij het slecht heeft aangepakt zeker niet.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Maar franskiljons zijn alle Vlamingen die Frans praten om op te klimmen op de ladder of uit snobisme.
largo_w is offline   Met citaat antwoorden