Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jules
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herman Desmedt ©HD
De waarheid over die connecties zullen we waarschijnlijk nooit achterhalen.
Of 9/11 nu echt de bedoeling was kan ik me zeer moeilijk inbeelden. Vergeet niet dat ook het Pentagon de volle laag kreeg en dat ei zo na het witte huis er ook aan was.
|
inderdaad.
Daarenboven zou er -als het een samenzwering was- er zoveel volk bij betrokken geweest zijn dat dit onvermijdelijk zou uitlekken.
De economische motieven zijn ook dubieus : die oorlog heeft de USA al gigantisch veel geld gekost.
Mijn conclusie is eenvoudigweg : verregaande incompetentie.
|
Ik denk niet dat het verregaand incompetentie is. Het is geveinsde incompetentie.
Zoals ik hierboven zei, zijn er wellicht massa's mensen bij betrokken, maar ze hebben er zoveel belang bij dat ze zwijgen. Wellicht meer dan 10000 mensen.
En er is wel degelijk een heel pak uitgelekt. De brandweermannen in de WTC torens die het er levend van hebben afgebracht hebben bommen horen ontploffen toen ze uit het gebouw stormden.
Denk gewoon ook aan alle inconsistenties. Er zijn zoveel dingen gewoon totaal onlogisch. Het gebrek aan reactie vanwege het NORAD is voor mij het meest sprekend. Ze zijn in 2000 meer dan 70 keer moeten optreden voor vliegtuigen die van hun koers afweken en die niet snel genoeg antwoord gaven. De lijst van anomaliën is ontzettend lang en ze groeit met de dag.
En inderdaad het kost de VS gigantisch veel geld, maar wie betaald er? Wie ontvangt al dat geld? De militaire industrie vooral. Er is een gigantische propaganda machine aan het werk geweest sinds 2001. Nu weer met Irak. We horen om de vijf voeten weer over een onthoofding. De Amerikanen hebben net zowat 11000 burgers afgeslacht in plaats van diplomatie aan de dag te leggen. Maar die 11000 doden tellen niet mee en zullen ook niet op TV komen. En dan kan je je nog afvragen of de Abu Ghraib toestanden die al veel langer aan de gang waren ook niet bijzonder wreed zijn. Saddam zat al op zijn knietjes sinds '91 en had alle mogelijke toegevingen gedaan aan de VS begin 2003. De oorlog was niet eens nodig.