Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bollywood
... mijn vriendin heeft een grijpgrage hand onder haar korte rok gevoelt ja, want ze moest deze maar niet aantrekken. De vrienden van deze jongen vonden dit hoogst vermakelijk ...
|
Heb jij (of heeft zij) geen stappen ondernomen i.p.v. globale cyber-aanval tegen iederen (ook diegenen die geen hand onder haar korte rok gestoken hebben) te voeren?
Citaat:
Ingebroken, ja dat is reeds gebeurd, zowel in wagen als in appartement, beroofd : ja meermaals.
|
Ik heb het ook meegemaakt; daarvoor is er politie.
Citaat:
Heb ik daarin pech, jazeker, is het toeval dat het telkens door moslims is? Ik betwijfel het.
|
Bedoel je daarmee dat de moslims inbrekers zijn die Vlaamse vrouwen graag aantasten? Spreek je over alle moslims (mannen/vrouwen, kinderen/bejaarden, criminelen/geen criminelen, enz?) ??
Citaat:
Lastiggevallen, dagelijks op straat "donne moi cigarette" hoor ik iedere dag. Nochtans altijd door moslims. Geef je er geen, krijg je alle verwijten naar u toegesmeten en dan kom ik er nog goed vanaf waarschijnlijk.
|
Wat is het verschil tussen mij en u? Waarom word ik niet lastiggevallen? Ben jij een soort "masochist" misschien?
Citaat:
Niet enkel mijn individuele overtuiging nochtans. Ouders, grootouders, vele vrienden zeggen net hetzelfde. Verder zijn het niet enkel VB stemmers die tegen moslims zijn, ook een andere deel van de bevolking steunt dit maar heeft andere prioriteiten op dit moment.
|
Je vriendenkring aanpassen?
Citaat:
Oorzaak en doel : hersenspoelen. Dus hiermee bedoel je dat de media bewust geen spijtbetuigingen van moslims voor aanslagen toont en juigende moslims in scene zet? Dat het feit dat moslims zich steeds in een slachtofferrol wurmen in plaats van hun fouten te erkennen in scene gezet is? Zou me toch sterk lijken gezien het politiek "correcte" denken van zeker onze vlaamse media...
|
De media spreekt over allerlei criminaliteit eigenlijk. Het is aan ons om te "beslissen" wat we opmerken (graag) en wat niet.