Los bericht bekijken
Oud 23 juni 2004, 23:44   #1
Pablex
Partijlid

Standaard

het kan aan mij liggen maar vandaag kom ik bijna alleen uit op posts van de grote retards van het Vlaams Blok

ik lees dingen als "vreemdelingen zijn parasieten,moslims haten het westen en daarom blablabla.."
even later dan iets als "als je kijkt naar de cijfers van vreemdelingen in de gevangenis kan je concluderen dat het allemaal criminelen zijn",
dingen die hier op slagen,maar niet letterlijk zo gezegd

"retards" is misschien veel gezegd (misschien ook niet) ,maar een vreemdeling is niet automatisch een moslim,een moslim niet automatisch een westen-hater,een westen-hater niet automatisch een marokaan en een marokaan niet automatisch een crimineel

ik ben eens benieuwd wie dit allemaal al wist en wie er nu durft te zeggen dat ik moslim,marokaan of crimineel ben als ik zeg dat ik zelf niet in Belgie ben geboren

ook eens benieuwd wie er denkt dat ik m'n (blanke) vriendin of andere blanke/vlaamse/belgische vrouwen uitmaak voor hoer

en ik wil ook wel eens weten wie er denkt dat ik niet vloeiend vlaams kan en me waarschijnlijk niet heb "geintegreerd"...
Pablex is offline   Met citaat antwoorden