Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok
Je schreef : 't Land waar ik, mijn ouders, grootouders, overgrootouders, voorouders geboren zijn IS m�*jn land! Zal altijd m�*jn land blijven om 't even waar ik woon Bedankt om te verduidelijken; het is ons land"iedereens land die 't gemaakt hebben tot wat 't is" Van eenieder die bijgedragen heeft; of wiens voorouders bijgedragen hebben.
QuasiX, Suqar; het is dus ook jullie land.
|
Ze mogen 't hebben sjok. nu is reeds te zien wát ze - in 'n paar decennia - ervan gemaakt hebben; 'n land waar ik niet eens meer wil wonen al zou ik ervoor betaald worden, 'n land dat met 'n sneltreinvaart richting 4de wereldland gaat, 'n land waar je mening zeggen 'racisme' is, 'n land waar 'vreemdelingen' (met de juiste ideologie) op de éérste plaats komen en eigen volk laatst, 'n land waar bepaalde boeken niet mogen uitgegeven worden door uitgevers en boekenwinkels bepaalde boeken niet willen verkopen omdat ze geschreven zijn door mensen van de 'foute' partij, vrijheid van meningsuiting; waar ben je gebleven?
'n Land van lamzakken, bange linxe lafaards, dhimmi's, islamgatlikkers en landverraaiers/collaborateurs die zelfs met beide handjes meehelpen om alles waar onze voorouders voor gestreden hebben teniet willen doen uit zelfhaat, zelfverachting, 'n land dat niet eens 'n regering ineen gefrutseld krijgt, 'n land dat steeds op de eerste plaats staat als 't gaat om dommigheid en achterlijkheid in te voeren en aan 't staartje bengelt qua vooruitgang!
'n Land waar 'sommigen' - wederom als je de juiste ideologie hebt - levenslang aan 't uitkeringsinfuus kunnen hangen zonder ooit wat bijgedragen te hebben.
Hou 't maar, ik gun 't je van harte, samen met je troetsels, je vredelievende, tolerante troetsels die jou & Cº gebruiken als nuttige idioten, je achter je rug stevig uitlachen om jullie lafheid, want j�*; zo zien zij het; laffe bange, nuttige idioten!
...en tòch blijft 't MIJN land!
De puinhoop zal óóit opgeruimd moeten worden, zeker weten!