Los bericht bekijken
Oud 22 april 2011, 14:57   #265
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Dogma's, nieuw woordje geleerd sjok, waar je dan te pas en onpas mee smijt.
Ik gebruik graag het juiste woord om zaken te benoemen.
Zolang jij je "stellingen" niet kan aantonen, niet kan uitleggen welke redenering er achter zit; zijn het dogma's.
Citaat:
Zoals ik dus al eerder schreef; "Je hoeft de krant maar open te slaan, je TV, computer aan te zetten, gewoon op straat rondkijken...en de 'verrijking' slaat je om de oren, de mohamedaanse 'verrijking' welteverstaan!
De OP is ook zo'n mooi voorbeeldje van de 'tolerantie' van de 'verrijkers'!
Je kan dus niets naar voor brengen om je dogma's te onderbouwen.

Citaat:
"Dikke zever", met dat 'argument' sla je me om de oren, blaas je me omver en heb ik 'echt' geen weerwoord!
Vertel dan iets zinnigs over je "met de juiste ideologie kan je levenslang uitkeringen krijgen".

Citaat:
Dat is de allerbeste die je tot nu toe geplaatst hebt; in 1 woord hilarisch, in hun eigenste boek staat NIET hoe zij dat zien, nee, ze hangen 'n ideologie aan, ze onderwerpen zich eraan, maar 't is NIET hoe zij denken of hoe zij dat zien hoor, waarom hangen ze die ideologie dan nog aan, waarom distantiëren ze zich dan niet openlijk van die ideologie, als 't toch niet is hoe 'zij' denken of hoe 'zij' dat zien? (Stiekem volgen ze 't rode boekje van Mao, maar openlijk doen ze net alsof ze de islamitische ideologie aanhangen; zoiets sjok?)
De moslims zijn het zelf nog niet eens wat DE islamitische ideologie zou moeten zijn.
Citaat:
Hoe 'zij' (allemaal) dat zien, weet jij al helemaal niet, jij kent die anderhalf miljard niet allemaal persoonlijk, ik ook niet, vandaar dat ik mn kennis opdoe uit hun eigenste geschriften, die ze zèlf aanhangen.
Om te weten hoe aanhangers van 'n ideologie iets 'zien', om te weten w�*t ze aanhangen, doe je kennis op óver de ideologie, niet van die 'paar' die jij kent!
Neen, ik weet dat niet. Ik heb dan ook niet de pretentie te beweren dat ik dat wel weet.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden