Los bericht bekijken
Oud 25 april 2011, 16:45   #5
Scherven A. Mok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Er wordt wel degelijk iets beschadigd.....een band stoppen of gewoon doen oppompen gebeurt niet gratis,en als er meerdere banden plat zijn is de auto immobiel en komen er waarschijnlijk afsleep- of interventiekosten bij voor de eigenaar.Verder staat het voertuig hierdoor waarschijnlijk te lang op een parkeerplaats en komt daar dus nog een parkeerboete bij....
De politie kan en moet niet anders dan deze gevallen als beschadigen van andermans eigendom beschouwen...

Maar inderdaad,de PEST van het fietsdieven wordt niet voldoende aangepakt,temeer daar meer en meer fietsen reeds degelijk van een chassisnummer voorzien zijn.....
Iemand die zijn fiets kwijt is,is er op dat moment even erg aan toe als iemand die zijn voituur niet kan gebruiken...
Ze hebben steeds maar 1 band plat gezet. ( dus je kan je band vervangen en naar een benzinepomp rijden waar je hem gratis kan oppompen) En anders als je daar te lui voor bent of er niet opkomt vraag je eens rond bij de buren , er zal altijd wel iemand nog een voetpomp hebben. Als je voor zo iets naar vtb vab of touring moet bellen snap ik niet hoe je het geld verdient om zo'n suf te kunnen betalen. Er is niets beschadigt aan die wagens.

ps voor alle duidelijkheid ik lag vannacht gewoon in mijn bed
Scherven A. Mok is offline   Met citaat antwoorden