Los bericht bekijken
Oud 27 april 2011, 15:47   #91
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
hangt ervan af.

als dat bord nog eerst 10 minuten op den toog staat vooraleer ge het geserveerd krijgt dan is de kans al zo goed als nul aangezien het virus in openlucht vrijwel onmiddelijk kapot gaat.

en als ge het direct opeet moet dat bloed al echt in contact komen met die wonde opdat er een kans op besmetting zou zijn. en zelfs dan is er nog een kans dat ge niet besmet wordt. niet elke vrijpartij met een besmette levert een besmetting op hé, niet elkekleine van een aidsmoeder is a priori zelf besmet etc

moest ik bloed op mijn eten zien dan zou ik toch de garçon roepen en ik veronderstel dat de garçon dat in 1e instantie NOOIT zal opdienen.
theoretisch kunt ge besmet raken, in de praktijk zal de kans evengroot zijn als dat er morgen op den tram een moslim spontaan ontploft
Nog nooit een broodje " kannibaal " gegeten zeker ? Ik zou wel eens willen weten hoe jij dat bloed van die mens gaat onderscheiden van dat rode vlees ?
En als ik een broodje bestel is dat niet om het 10 minuten op de toog te laten staan, dat is om onmiddellijk op te eten. zoals dat voor de meeste haastige mensen, die tussen de middag een broodje gaan eten , het geval is.
den dinges is offline   Met citaat antwoorden