Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bgf324
Men heeft vorig jaar DNA van Hitler ontleed. Hitler had zo direct geen joods bloed, maar moet wel zeer oude voorouders gehad hebben die semitisch waren. Nuja, ik denk dat iedereen in zekere zin wel een gehalte semitisch bloed door de aderen stromen heeft.
|
Ach, er is veel desinfo op ronde, al eeuwenlang. Ik probeer naar de feiten te kijken en van daaruit de gankelijke theoriën te reconstrueren. Ik besef maar al te goed dat de taktiek 'chaos en verdeel en heers' is. Het is niet de bedoeling dat je waarheden kent, anders begin je lijnen te zien. En in de economie zitten heel duidelijke lijnen. Doorheen de geschiedenis (niet deze van op school uiteraard).
Zie nu oo de info van de CIA die claimde dat Hilter gevlucht is naar argentinië.
Nu wil ik de info van de CIA niet in twijfel trekken. Maar ben me wel bewust van het spel dat ze willen spelen door dergelijke info los te laten op de bevolking.
Zo ook met de andere files. (FBI, NSA).
Wikileaks laat ik buiten beschouwing, dat is heel duidelijk oorlogspropaganda. Afleiding en 'bewijsvoering' dat het gerechtigd is het midden oosten te plunderen in de heilige kruistocht om olie en grondstoffen.