Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne
Ja, maar we worden toch ook allemaal steeds ouder, misschien wel dank zij de gunstige invloed van straling?
Dat kanker de grootste doodsoorzaak is geworden komt gewoon omdat de andere doodsoorzaken steeds verder teruggedrongen worden. Op de duur blijft er buiten kanker krijgen niet veel meer over om van dood te gaan.
Daarnaast heb je natuurlijk bijkomende oorzaken, die vooral in de Westerse decadente maatschappij gelden:
* blootstelling aan allerlei vreemde chemicaliën voor cosmetica, contraceptiva, oplosmiddelen, vulmiddelen voor plastics en rubbertjes, brandstofverbeteraars (loodvervangers), pesticiden, ...
* uitstellen van de voortplanting, brengt zowel voor de vrouw als voor haar kinderen een verhoogd kanker-risico met zich mee.
|
Kijk eens hoeveel kinderen er leukemie krijgen, hoeveel jonge mensen kankers krijgen. Marie Rose Morel.
Dat oudere mensen op hun 80ste kanker krijgen, dan zou ik nog zeggen dit argument kan gelden. Maar het lijkt steeds jongere mensen te raken.
Natuurlijk steek ik dit niet alleen op de nucleaire industrie.
Maar vraag maar eens aan een dokter hoeveel CTI scans je lichaam aankan in één leven. Die radioactieve straling is ook niet goed.
Als er zo'n wolk van radioactiviteit over eens heen waait en naar beneden regent, hoeveel CTI scans zijn dat? Ik weet het echt niet.