Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duym
[size=6]Volgens Darwin zal het LA 3/4 van zijn stemmen halen bij het Vlaams Blok en daardoor in Antwerpen zakken naar 28% (LA 14%). Persoonlijk ken ik niemand die van het Vlaams Blok naar het LA stapt, behalve:[/size]
Dinsdag 25 feb. was ik aanwezig op de debatavond Dewinter versus Beysen (Edegem). Het duurde behoorlijk lang voordat beide heren aan de slag gingen zodat ik de gelegenheid kreeg om met een groepje ex-Vlaams blokkers te praten. Dat ze LA-militanten waren was overduidelijk te merken aan de stapel LA folders die op hun tafel lag.
De woordvoerder van het groepje was een 70'er die uit het Vlaams Blok was gezet. Volgens zijn zeggen was dat gebeurd nadat hij woedend zijn protest had geuit toen het Vlaams Blok mee de strafwet op holocaustontkenning had goedgekeurd. Volgens hem was er geen één Jood omgebracht, allemaal leugens.
Trots toende hij foto's waarop hij in zijn nazi-uniform stond afgebeeld. Ook was hij fier de jongste ter dood veroordeelde te zijn (liet me het vonnisuittreksel zien), maar omdat hij toen nog geen 18 was werd zijn straf omgezet in levenslang.
Toen ik hem vroeg of hij bij Beysen met zo'n zaken terecht kon, kreeg ik als antwoord dat hij een goede vriend van Beysen is, die kennis heeft van zijn opvattingen.
Deze man, Paul Debaes genaamd, maakte het tijdens de vraagstelling al te bont en ging woedend tekeer tegen Dewinter.
Met dit schrijven wil ik niet met modder naar Beysen smijten, ook bij het Vlaams Blok zitten mafkezen. Ik wil enkel maar aantonen dat het LA ook fungeert als Vuilnisemmer van het Vlaams Blok. Uiteraard kan Beysen dat niet verhelpen.
|
Ik stem sowieso terug op het vlaams blok,het liberaal appel is een slap afkooksel van het vlaams blok.
Ze hebben wat punten overgenomen ,hetzij zwaar afgezwakt,maar bijlange niet goed genoeg voor mij.
Het origineel is ver boven de kopie te verkiezen!