Los bericht bekijken
Oud 1 mei 2011, 16:26   #1535
Alienation
Minister

Alienation's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Wat is het nu?
Heroïne is illegaal. Toch kan men door middel van opiaten de werkzame stof tot zich opnemen.
Een junkie maakt liever een lang verhaal kort en koopt voor 20 euro zijn gram heroïne.

Citaat:
Er is nog wel iets tussen "zelf gespoten en gesnoven" en "enkel internet verslagen hebt gelezen"
Op wat baseer jij je dan? Waarom luister je niet naar mensen die er wel dicht tegen gestaan hebben? Waarom ga je niet van dichtbij kijken en kom je hier uitgebreid reporten? IPV na te praten wat je elders op het net gelezen hebt.
"De gevolgen van een verbod". Waan je journalist en begeef je eens onder de mensen die zich volspuiten in kraakpanden. Vraag hen naar hun verleden en welke meerwaarde de drugs hen gebracht heeft.
Zoek dan de uitzonderingen die matig opiaten gebruiken en zeg het mij.

En dan komen we terug op "wat heeft dat er mee te maken". Kim Kay bekwam het legaal en moest ook gecollecteerd worden.
Niet omdat deze zuiver was, maar omdat deze EVEN verslavend is. Dat is de essentie die ik in uw hoofd wil brengen.
Waarom wil je dat in godsnaam niet in zien Artisjok?

Citaat:
Ik negeer dit niet.
Maar jij doet alsof legalisering/regulering gelijk is aan ter beschikking stellen van iedereen.
U wil toch alle drugs zuiver op de markt zien? Of nam ik dat verkeerd op?
Maar geldt dit ook voor drugs die in hun zuiverste vorm ook schadelijk en verslavend zijn? Dat wil ik toch even nagaan .

Citaat:
Ik weet nu nog altijd niet hoe jij de zwarte economie, de sponsoring van criminele organisaties en de kosten van het kat en muis spel wil tegen gaan.
Hoe ga jij dat doen? We kunnen alleen maar toekijken en onze stem laten gelden.
Ik zou al tevreden zijn met een uitbreiding van ons reeds bestaand gedoogbeleid. Maar als er mensen langs de zijlijn staan te roepen om meerdere drugs daarin toe te voegen, dan denk ik dat er eerder teruggeschroefd zal worden.
Decriminaliseren van eigen drugsgebruik vind ik wel realistisch en kan mij daarin aansluiten.
Alienation is offline   Met citaat antwoorden