Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm
SDX
Israel wordt erkend door de Palestijnse autoriteit, en die hebben Hamas aangemaand Israel ook te erkennen. Hamas leiders hebben al gezegd Israel te zullen erkennen ALS Israel de palestijnse staat erkent. Dat lijkt mij een faire eis...
onzin, als de palestijnen hun staat hebben, met erkende grenzen, zal er vrede zijn, net zoals er vrede kwam met Egypte toen Israel het gebied dat het van Egypte had gestolen teruggaf. Als Israel het gebied niet teruggeeft, zal er nooit vrede zijn, en dan verdienen ze "duizend bommen en granaten". Zolang dat niet gebeurt zal Israel dezelfde paria status hebben als het Irak van Saddam Houssein, en ze hebben niemand behalve zichzelf te verwijten.
De Arabische wereld wordt sterker, beter bewapend, en de westerse suprematie verdwijnt. Nieuwe grootmachten zoals China zullen hun hand niet in het vuur steken voor Israel zoals de VS dat doet. Als Israel tegen dan nog geen vrede gesloten heeft zal het harde tijden tegemoet gaan. En ze zullen het dubbel en dik verdiend hebben.
|
Gestolen?
Die 'harde tijden' hebben ze al zo'n 60 jaar meen ik.
Citaat:
Wat een zozin, dus omdat Polen, BelgiË, etc. de oorlog tegen nazi-duitsland verloren hadden, moesten ze braaf hun mond houden en naar de pijpen dansen van de nazi's? I don't think so...
|
Ik dacht niet dat Duitsland de oorlog gewonnen had, tot 2 X toe niet.
Vandaar dat ik schreef dat ze dan nog maar 'n X 'n grootscheepse aanval moeten voorbereiden om hun gebieden proberen te 'her'overen, veel succes!
Citaat:
De Westelijke Jordaanoever werd even eerlijk veroverd in de "Drang nach Osten" van Israel als Polen eerlijk veroverd werd in de Drang nach Osten van Hitler...
|
Nogmaals 'n Godwinneke.
Die zesdaagse oorlog was nochtans niet begonnen door Israël.
Citaat:
En met die eerste zin beken je dat, ongeacht of de palestijnen vrede willen of niet, je VOOR etnische zuivering (in de realiteit dus genocide) bent op het Palestijnse volk. Net als Likud, al zeggen die dat niet met zoveel woorden. U bent met andere woorden een extremist die tegen vrede is, net als de Israelische regering. Uw oplossing voor de kwestie is genocide tegen de palestijnen.
|
Zelfs als er géén joodse staat zou zijn in 't MO is er geen vrede!
Want onderling vermoorden ze mekaar vlijtig en met passie.
Uit U daar ook Uw verontwaardiging over?
Mijn 'oplossing' is; dat ze naar 't land gaan dat hen toegewezen is, daar is plek zat.
Dat de zoveelste generatie nog steeds de status van 'vluchteling' heeft, zelfs zij die nooit Israël gezien hebben, waar ter wereld geldt dit nog, voor welk volk geldt dit nog, hebben die 100duizenden joden die uit islamitische gebieden gevlucht zijn, met achterlating van have en goed, ook nog steeds de 'vluchtelingenstatus', eisen zij ook nog steeds 't recht op terugkeer en vergoeding voor hun bezittingen?