25 juni 2004, 13:05
|
|
Minister-President
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door flemish_patriot
Het keltisch kruis is een teken met zeer uiteenlopende betekenissen.
Ik gebruik het om de eigenheid van Europa en de verbondenheid met de oorspronkelijke volkeren mee uit te drukken. Blut und Boden kan jullie zeer gevaarlijk in de oren klinken, maar is in feite niets meer of niets minder dan de eigen verbondenheid met de grond, de aarde waarop je geboren en getogen bent, en waarop je voorouders gezaaid, geploegd, en geoogst hebben. Hievoor opkomen, en zich verzetten tegen de alsmaar toenemende en onnatuurlijke* immigratie, zijn dus mijn hoofdmotieven. Daarbij komen, uiteraard totaal verschillend van het voorgaande, een aantal kleinere factoren die mij waarde doen hechten aan dit symbool. Mijn sympathie voor de Ierse cultuur bijvoorbeeld.
Ik zal er maar niet over uitwijden aangezien het door velen zonder nadenken als nazistisch en facistisch wordt bestempeld om meteen in de prullenbak gegooid te worden.
*onnatuurlijk: het is een nooit geziene, vrijwillige, toestroom van veelal economische vluchtelingen. Als je al déze asielzoekers nú toelaat, zonder reden behalve economische, hebt ge geen excuus om ze buiten te houden als ze met half somalië afkomen, bij wijze van spreken.
|
Juist!
Citaat:
edit: White Power, zoals CuitW aanhaalde, keur ik geenszins goed! Om even dat eventueel misverstand uit de weg te ruimen. White Power is de "leer" dat het arische ras superieur is. Dat is niet waar. Er zijn rassen, er is onderscheid, elk ras heeft zijn plus- en minpunten. Maar géén ras kan het zich veroorloven zich te verheffen boven andere: dan zit je bij Hitler, en voor alle duidelijkheid: d�*t is het échte extreem rechts, dit is het échte racisme, dat dus noch door mij, noch door het Vlaams Blok, noch door een overgrote meerderheid van de bovolking wordt gedragen.
|
Ik voel mij ook niet echt verbonden met blanken buiten Europa, behalve dan de Afrikaners in Zuid-Afrika. Blank zijn is goed, blank zijn met een Europese Cultuur en Geschiedenis is beter!
|
|
|