Discussie: Telenet lacht ermee
Los bericht bekijken
Oud 4 mei 2011, 09:39   #100
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gehuigert Bekijk bericht
Oei Volgens mij een administratiefout? Proberen via telecomombudsdienst aan te klagen?
Hoeveel citroenen moet ne mens opeten?

Er gaat iets (weinig levensbedreigend) fout, men denkt zelf aan een administratiefout maar in plaats van dit op een gewone manier op te lossen (telefoontje helpdesk, desnoods drie keer, briefje, mailtje,...) gaat men de provider koudweg aanklagen...

Foutje? Klacht indienen!

Ik weet niet waarom andere mensen altijd zo'n miserie hebben om iets via een helpdesk opgelost te krijgen. In al mijn (telefonische) contacten met Telenet (en dat zijn er door de jaren redelijk wat geweest) zijn mijn problemen steeds onmiddellijk opgelost. Je moet soms wel effe wachten voor je iemand aan de lijn krijgt maar verder... nog nooit shit gehad met helpdesken. Straf eh? Ook bijvoorbeeld met Mobistar niet. Soms loopt er wel eens iets mis, maar dat is dan na een tweede telefoontje wel op te lossen.

Ik vraag mij af hoe jullie dat altijd doen, zo'n miserie op uwe nek halen.

P.s. Ontopic; zelfs de meest analfabete, dove en blinde diepzeekwal weet ondertussen van de policy bij Telenet in zake giga-downloaders. Nadien komen zagen helpt in dit geval echt niet meer hoor.