Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav
Neen, ze zullen waarschijnlijk meer en meer afstand nemen van "de" islam.
Het is idd zo dat de Islam in de praktijk meer en intenser beleefd word dan het Christendom. Maar ik zou er ni teveel schrik van hebben, ik krijg daar niet zo'n enorme kik van, noch testosteron-uitbarstingen, zoals dat bij u hoogstwaarschijnlijk het geval is. Of vind u Vlamingen dom genoeg dat ze massaal moslim gaan worden?
|
Aan het aantal hoofddoeken, baardmannen, soepjurken en potstkes te zien wordt er helem�*�*l geen afstand genomen maar stevenen we met HST vaart rechtstreeks af op een heruitzending van de Middeleeuwen.
Ik vrees dat ik daar helemaal geen kick van krijg, en nog minder een testosteron uitbarsting. Buiten een paar "Joyceke van den hema"'s die voor Mohammed de suikerversie van islam gaan omarmen, zie ik inderdaad niet dat de Vlamingen zich tot die woestijnsekte gaan bekeren, ik denk eerder dat ze het gewoon gaan afbollen en als dhimmie in een minderheidsstatuut gaan geraken. (wel yizyah taksen betalen : deze keer onder de vorm van hogere sociale lasten, om dan de massa's uitkeringsgerechtigden (het herrnvolk) te kunnen onderhouden).